دوربین‌های موتورایز چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین‌های موتورایز چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1402
بازدید : 33
نویسنده : user



" با دوربین مداربسته موتورایز ، زوم و فوکوس اتوماتیک را تجربه کنید. "

دوربین‌های مداربسته موتورایز به دلیل لنز وریفوکالی که دارند، این نام را گرفته‌اند. این لنز‌ها قابلیت تغییر فاصله کانونی را دارند و به کاربر اجازه می‌دهند که بزرگنمایی و کوچکنمایی تصویر را انجام دهند. این نوع دوربین‌ها همچنین دوربین‌های موتوردار یا Motorized zoom lens نیز نامیده می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته موتورایز علاوه بر تغییر فاصله کانونی، قابلیت تغییر زاویه دید را نیز دارند. این دوربین‌ها می‌توانند زوایای مختلفی را با چرخش و حرکت لنز پوشش دهند. این قابلیت به اپراتور امکان می‌دهد که در ساعت‌ها و شرایط مختلف، دوربین را کنترل کند و زوایای دیگری را رصد کند.

با استفاده از دوربین‌های مداربسته موتورایز، کاربران می‌توانند اهداف متنوعی را دنبال کنند. این موضوع از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کاربر دوربین مداربسته است، زیرا ممکن است در فضای اصلی که تحت نظر است، ریزفضاهای دیگری نیز وجود داشته باشد که دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

دوربین‌های موتورایز چه قابلیت‌هایی دارند؟

دوربین‌های موتورایز قابلیت‌هایی را به کاربران ارائه می‌دهند که کار با آنها را راحت‌تر می‌کنند. این قابلیت‌ها عبارتند از:

تنظیمات اتومات و کنترل از راه دور

به کمک این قابلیت کاربر می‌تواند زوم و زاویه دید دوربین را بدون نیاز به تنظیم دستی از طریق دستگاه ضبط DVR یا نرم‌افزار کنترل کند.

فوکوس اتومات

با این قابلیت، کاربر می‌تواند بر روی سوژه مورد نظر زوم کند و تصویر را با کیفیت بالا و بدون افت دقت ببیند. این زوم اپتیکال است و نه دیجیتالی.

تشخیص چهره

این ویژگی در دوربین‌_مداربسته موتورایز که به تشخیص چهره مجهز هستند، کاربرد دارد. با این قابلیت، کاربر می‌تواند چهره‌های موجود در تصویر را با جزییات بیشتر و بهتر شناسایی کند.

دوربین‌های موتورایز به دلیل این قابلیت‌ها، از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته برخوردار هستند. اما این قیمت برای کاربری راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر منطقی به نظر می‌رسد.

جهت بررسی بیشتر و استعلام قیمت روز دوربین های موتورایز با موج گستران رادیس در تماس باشید .

https://radis-co.com/motorized-cctv/

02187700887 
09353090367

 



:: برچسب‌ها: cctv , دوربین مداربسته , رادیس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: